WAŻNE INFORMACJE DLA NASZYCH GOŚCI

Zdrowie, komfort oraz bezpieczeństwo naszych gości, pracowników i hotelarzy jest dla nas najważniejsze. Best Western® Hotels & Resorts zawsze pozostawał liderem w branży pod względem zapewnienia czystego, sprawnego i dobrze utrzymanego hotelu dla swoich gości. Kontynuując to zobowiązanie, nasze hotele wdrożyły wzmocnione standardy utrzymania czystości koncentrujące się na dobrym samopoczuciu swoich gości.


cleaning-policy

Wiodące w branży standardy utrzymania czystości

BW We Care Clean RGB 72 DPI

Bardzo cieszymy się, że możemy ponownie powitać w hotelach naszych stałych i lojalnych gości, spełniając jednocześnie Państwa oczekiwania w zakresie dbałości o zdrowie i dobre samopoczucie. Zdajemy sobie sprawę, że Wasza świadomość i oczekiwania w zakresie czystości w hotelach są jeszcze wyższe i kluczowe przy wyborze noclegu.

Przez ponad 75 lat, Best Western® Hotels & Resorts pozostawał liderem w branży pod względem reputacji w zakresie zapewnienia czystego, sprawnego i dobrze utrzymanego obiektu. W 2012 r. sieć była pierwszą marką hotelową, która wprowadziła z sukcesem program I Care® obejmujący standardy utrzymywania wysokiej jakości czystości. Następnie wzmocniliśmy oraz udoskonaliliśmy nasze standardy czystości w formie nowego programu We Care CleanSM. Program obejmuje procedury czystości w pokojach i częściach wspólnych, usprawnia procesy pozwalające na ograniczenie kontaktu na linii gość-personel, z jednoczesnym zachowaniem poziomu jakości usług i serwisu, oczekiwanych w każdym hotelu Best Western.

 

 advisement bw 22

Porady nt. podróżowania

 

Prosimy o zapoznanie się z lokalnymi przepisami i ograniczeniami dotyczącymi podróży, które mogą mieć wpływ na możliwość pobytu w hotelu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z hotelem.

 

cleaning-policy

Oferta śniadaniowa

 
 

Troska o naszych gości oraz zapewnienie im najwyższego poziomu usług zawsze stanowiła rdzeń działalności Best Western. W zależności od sytuacji oraz lokalnych przepisów w miejscu, w którym hotel się znajduje, śniadanie może być podawane gościom w jednej z dostępnych opcji serwowania śniadań. Tam, gdzie jest to dozwolone, wiele naszych hoteli oferujących pełen zakres usług, ponownie będzie w stanie zapewnić bardziej tradycyjną formę usługi śniadaniowej.

 

 
cleaning-policy

Status Elite Best Western Rewards® 

 

Best Western dba o swoich gości i ceni członków programu Best Western Rewards.
W dowód uznania za lojalność, członkowie zachowają swój obecny status Elite do 31 marca 2023 roku bez konieczności spełniania niezbędnych kwalifikacji.

Członkowie programu, których status został obniżony pod koniec 2019 r., zostali przywróceni do poprzedniego poziomu i utrzymają ten status do 31 marca 2023 r. bez konieczności spełniania niezbędnych kwalifikacji.

Wszyscy członkowie BWR na całym świecie kwalifikują się do ochrony statusu Elite i nie są wymagane żadne działania z ich strony. Status zostanie zachowany dla wszystkich członków niezależnie od ich obecnego poziomu, zapewniając ochronę zarówno nowym, jak i wieloletnim klubowiczom. BWR to jedyny branżowy program lojalnościowy, w którym punkty nigdy nie tracą ważności, co oznacza, że ​​nieprzewidywalne okoliczności, które mogłyby uniemożliwić członkom wykorzystanie ciężko zdobytych punktów, nie mają na to wpływu.

 

 

Menu

 Polski
Menu