OBSŁUGA KLIENTA
Obsługa klienta w sieci Best Western
Sieć Best Western pragnie zapewnić swoim gościom najlepsze możliwe warunki podróży. Działamy w branży w oparciu o zaufanie i zadowolenie naszych klientów. Można to osiągnąć tylko poprzez komunikację i odpowiednie wsparcie. Warto zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami, aby uzyskać potrzebne odpowiedzi. Można też skontaktować się z nami telefonicznie przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Chcesz dokonac rezerwacji telefonicznie lub masz pytania lub uwagi dotyczące pobytu?
Zadzwoń do naszego biura rezerwacji Best Western pod bezpłatny numer: 800 919 390 (tylko z Polski).
Dzwonisz z innego kraju niż Polska? Prosimy o zapoznanie się z numerami telefonów na całym świecie, aby znaleźć prawidłowy numer telefonu
Aby lepiej pomóc Państwu w skierowaniu zapytania do odpowiedniego działu, prosimy o wybranie jednej z poniższych opcji.
Biura rezerwacji na całym świecie
Potrzebuję pomocy w dokonaniu, zmianie lub anulowaniu rezerwacji.
Pod tymi numerami można dokonać rezerwacji
i uzyskać dalszą pomoc.
Najczęściej zadawane pytania
Best Western Rewards
Mam pytania dotyczące mojego konta Best Western Rewards.
Członkowie programu otrzymują wsparcie VIP
i przypisany numer telefonu.
Pod tymi numerami można dokonać rezerwacji
i uzyskać dalszą pomoc.
Nie pamiętasz hasła? Wybierz link poniżej, aby zresetować hasło.
Na koncie brakuje punktów?
Możemy pomóc!
Masz pytanie?
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania i uzyskaj odpowiedź.
Warunki programu Best Western Rewards.
OBSŁUGA KLIENTA
W przypadku pytań dotyczących rozliczeń lub rachunków należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem. Dla bezpieczeństwa naszych gości, informacje o kartach kredytowych i rozliczeniach są dostępne tylko dla hotelu. Wyszukaj informacje kontaktowe hotelu.
Pod tymi numerami można dokonać rezerwacji
i uzyskać dalszą pomoc.
Główna Siedziba Best Western
Best Western International, Inc.
6201 N. 24th Parkway
Phoenix, AZ 85016
Best Western Hotels & Resorts Polska
ul. Złota 59
00-120 Warszawa, Polska