Jeśli podałeś swoją kartę Best Western Rewards® lub numer członkowski w czasie pobytu w hotelu Best Western, prosimy o odczekanie co najmniej 7 dni na przesłanie punktów lub mil lotniczych na Twoje konto.
Jeśli od daty wyjazdu minęło więcej niż 7 dni, a punkty lub nagrody linii lotniczych/partnerów nie zostały umieszczone na Twoim koncie, zaloguj się na swoje konto i wypełnij wniosek o brakujące punkty lub nagrody linii lotniczych/partnerów, a otrzymasz pomoc w uzyskaniu uznania za ten pobyt.
Pobyty sprzed ponad 6 miesięcy nie mogą być sprawdzane pod kątem punktów lub nagród linii lotniczych/partnerskich.
Best Western posiada informacje dotyczące rezerwacji dokonanych na stronie www.bestwestern.com lub za pośrednictem jedenego z naszych numerów rezerwacyjnych na całym świecie.
Aby uzyskać punkty za te pobyty, należy wypełnić poniższy formularz.
Jeśli pobyt w hotelu został zrealizowany w inny sposób, prosimy o przesłanie pocztą lub faksem kopii niniejszego wypełnionego formularza (wraz z numerem członkowskim) oraz kopii wyszczególnionego paragonu hotelowego na adres:
Biuro Punktów Best Western Rewards
P.O. Box 42007 Phoenix, AZ 85080-2007 Fax: 623-780-6988
Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Kanady i Karaibów mogą skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Best Western Rewards© pod numerem 800-237-8483. Jeśli mieszkasz poza Stanami Zjednoczonymi, Kanadą lub
Karaibami, prosimy o kontakt z jednym z biur globalnych.
Informujemy, że wszystkie wiadomości zawierające adres URL w polu niewymagającym adresu URL zostaną odrzucone i nie zostaną dostarczone.